Dostava in način plačila

1. Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun upravitelja MIBRA  d.o.o. (po ponudbi / predračunu)
. Uporabnik lahko naroči nakup tudi preko telefona na št. 02-6130-03-79. Po naročilu se mu na njegov elektronski naslov pošlje predračun , ki ga kupec lahko plača na pošti ali banki. Po vplačilu naloga se kupcu pošlje izdelek in račun. S plačilom po načinu predračuna se kupec strinja s splošnimi pogoji. 
  • s kreditno kartico Eurocard / Mastercard, Visa, American Express, Discover (omogoča Braintree)
  • preko PayPal
     

2.Izdaja računa

MIBRA  d.o.o. po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v samem izdanem naročilu v paketu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

3. Dostava naročila

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je dostavna služba DPD.Paket vam pošljemo na naslov katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave. Telefonska številka je uporabljena zgolj zaradi boljše kvalitete dostave. Paket vam lahko dostavi na naslov, ki si ga zapisal/a ob naročilu, lahko vam ga dostavijo na drug naslov, če vam trenutno tako bolj ustreza, lahko pa ga pusti v Pickup parcel Shop poslovalnici, kjer ga z osebnim dokumentom in s številko paketa prevzamete sami.

Vse Parcel Shop poslovalnice in njihov delovni čas lahko vidite TUKAJ.

Odkupnino paketa lahko DPD  kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno/debetno kartico. V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo DPD kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa, telefonska številka DPD dostavne službe (01 513 23 00) ter njihov elektronski naslov (info@dpd.si).

Dostava naročila traja do 1-2 delovnih dni oziroma odvisno od zaloge pri dobavitelju - med vikendi in prazniki ni dostave.

  • Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
  • Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je DPD.
  • Naš partner pakete dostavlja v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila.
  • Ker dostavna služba artikle dostavlja v dopoldanskih urah, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov.
  • Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem.
  • Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika.
  • Ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in o tem obvesti kupca.
     

Koliko znašajo stroški dostave? 
Stroški dostave znašajo 6 €. Ob naročilu v skupni vrednosti nad 100 € je dostava brezplačna.
 

Kam vse dostavljamo naročeno blago?
Naročeno blago dostavljamo na področju Republike Slovenije.
Pakete odpošiljamo iz skladišča, ki se nahaja na naslovu MIBRA  d.o.o., Slivniška  cesta 6, 2311 Hoče , Slovenija.
 

Osebni prevzem
Osebni prevzem je mogoč na sedežu podjetja MIBRA  d.o.o., Slivniška  cesta 6, 2311 Hoče , Slovenija. Obvestimo vas po elektronski pošti ali telefonski številki, kdaj je paket pripravljen za osebni prevzem.
 

Poškodbe pri dostavi
Poškodbe pri transportu se lahko zgodijo. Prosimo vas, da pri prevzemu pošiljke pregledate njeno vsebnost. V primeru poškodb javite na telefonsko številko 02-613-03-79 ali na email spletnanaročila@mibra.si. Dogovorili se bomo, da celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) vrnite na naslov MIBRA d.o.o., Slivniška  cesta 6, 2311  Hoče . Mi vam bomo po vračilu zagotovili nadomestno pošiljko.

Hoče, 1. 3. 2019